marți, 4 iunie 2013

mi-am regasit blogul,mi-am regasit gandurile



    Cand eram mai tanar,mai precis acum un an,mi-am propus sa fac un blog umoristic dar  serios in acelasi timp.Am plecat de la o maxima:,,umorul e un mod de a spune ceva serios''-T.S.Eliot.Dar din cate am observat am avut o mare problema:lipsa publicului!Deci ce as putea face in acest caz?ma simt ca un actor care isi joaca rolul in baie sub dus,imaginandu-si aplauze si flori...si n-ar fii prima oara!dar de ce sa ma intereseze aspectul asta pana la urma?ahh,pentru bani?ar fii ceva!mi-ar place sa stau sa bat o tasta si sa castig si bani din asta,ca munca  imi afecteaza balamalele.
  Deci pana la urma ce sa scriu in blogul asta?cu ce pot sa il fac mai atractiv?cum te pot convinge pe tine cel care citesti aceste randuri(saracutu de tine,cin' te-a pus?)sa revii?iar raspunsul incerc  il dau retoric:,,pai mai Alexe(numele meu)daca tot aberezi singur macar fa-o sincer si fara un scop chiar daca nu citeste nimeni,sunt niste randuri scrise din mintea ta,neinfluentata de vreun interes.Peste timp,vei da pagina cu pagina inapoi aici si iti vei vedea propiul album de ganduri,exact ca unul cu poze numai ca il faci public''...Deci :bun venit in mintea mea,o lume mica,necoapta si nestiuitoare...lafel ca a ta!nu te jignesc,pur si simplu iti spun un adevar.Daca vrei sa stii totul,vei afla ca stii prea putin...deci nu ma judeca!am timp sa descopar,am timp sa invat,am timp atat cat voi traii,iar gandurile mele le voi pune in acest mic album care il numesc blog.Asta o fac si pentru mine dar si pentru tine ,pentru ca vei avea ce invata de aici daca stii sa culegi ce trebui!Mersi pentru timpul tau si iti multumesc ca ai fost in mintea mea astazi,te astept sa revii.Daca vreodata imi poti da un sfat,il astept cu placere.Cu drag G.M. Alexandru

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu