duminică, 20 mai 2012

sunt bun...da nu sunt cautat

daca tot mi-am facut blog,macar sa imi vars amarul aici ca doar nimeni nu se chioraste.Am tot compus melodii, zic: ma ,poate ma vede Moga intamplator pe youtube si ma ia la subsuoara lui ocrotitoare!...de unde frate?am postat anul trecut prima melodie:doar 900 de vizualizari intr-un an din care sigur 800 ale mele.like-uri nu imi da voie sa imi dau mai mult de unul,asa ca ori imi fac 100 de conturi ori dau la balet!acum vorbind serios,am vazut multi pusti care cu toate ca nu au habar ce inseamna muzica(atentie,ma aflu printre ei)domne scot piese frumoase si asta fara nici o caterinca(aici nu stiu daca ma aflu printre ei :D )
  Intr-o zi am deschis tembelizorul si ghici pe cine am zarit dand prestatie,,live'' la o televiziune cu pretentii:Romeo Fantastik!Mai da-ma in doamne iarta-ma,cum e posibil asa ceva?!cum un mascarici care nu stie sa numere dincolo de 10 ajunge pe micul ecran!?ma fratilor,eu nu sunt un intelectual,dar pe toti sfintii va zic,am trecut de scoala primara cu 10 pe linie!:)ala daca ii dai un test de clasa a 2-a cu  cartea in fata,pica si daca vrea sa copieze!cum sa nu fiu revoltat?!cum sa nu ma atac cand vad ca pe youtube are sute de mii de vizualizari cu rime de genul:,,sex frontal,sex orizontal''!?
  Da lasa,stiti vorba aia:speranta moare ultima...tot sperand devii nemuritor!ma gandeam asa,ma lasa-ti voi un comentariu ceva,dati-mi numarul lui cretu,lu sarbu,lu dan diaconescu...ma numarul la cineva sa-i fac o piesa cu motoare cu reactie!pot scoate rime si cu sex diagonal iar asta cred ca ar atrage atentia mai mult,nu de alta dar...sunt ,,Fantastik'' de talentat,sunt un ,,Copil de aur'' cautand ,,salamul'' din ,,ciorba''!cam asta ti-e si cu muzica din ziua de azi,shukarime mare...ce vorbesti ma

va las aici o piesa compusa de mine ( alex alf-nisipuri miscatoare) ,nu de alta,dar poate asa fac si eu o vizionare in plus...ca nu pot sa stau toata ziua pe net si sa ma caut singur:)) Da-ti comentarii...sa stiu daca a citit careva sau... sunt singurul:))

Un comentariu:

  1. `Speranta moare ultima!` continua ceea ce faci,daca asta iti place! Exista o vorba care zice asa``exista 3 lucruri care te pot distruge:minciuna, orgoliul si invidia``. Nu ai de ce sa fii invidios pe capra vecinului(cu toti facem asta macar pentru 3 secunde ,fara sa vrem ii tragem o injuratura),v-a veni si vremea ta, a mea! Doar ca la unii succesul vine mai devreme,la alti mai tarziu! Sanatate si bafta cu blogul!

    RăspundețiȘtergere