duminică, 20 mai 2012

ce vorbesti ma...mi-am tras blog ce pana mea

iaca fui pe facebook si tocmai ce am fost inspirat de acel divin numit informatie!cica se castiga cascaval cu blogurile astea...numai ca trebui sa te faci cunoscut.acum intrebarea care mi-o pun:ce dracu sa scriu in el?!sa numai zic ca trebui sa pun punctul unde trebui pus punctul,virgula unde trebui pusa virgula s.a.m.d.iar etapa a 2-a,mah sa-i placa si omului ce ii oferi!adica cu alte cuvinte ma simt ca un bucatar care are numai 3 oua si ii vine o comanda de snitel pane!oua am,da snitel canci!in cazuri asa extreme pot sa imi dau halatul jos si sa ma prefac ca sunt ospatar apoi sa o iau la sanatoasa pe usa.In fine,revenind la subiectul initial,ma fratilor,dati si voi o privire pe aici,spune-ti lumii ca si-a facut unu blog si ca trebuie sa intre ca nu stiu ce pierd:nimic!na,uite si tu,prima zi de blog si deja mi s-a condensat creierul...revin maine cu mai multe ingrediente si ...un snitel!apoi sa-l ia dracu de client daca mi-o cere maine homar!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu