duminică, 20 mai 2012

politica...ia zi bre cum e?

daca tot  am intrat in lumea bloggerilor,de ce sa nu abordez eu un subiect interesant cum ar fii politica!in fond:
ce e politica?ma eu unu habar n-am,dar votez!ultima data mi-a placut sloganul:sa traiti bine!doamne ce frumos suna,parea un nou hit scos de rapperul Base!ma intreb oare cati sunt in postura mea?cat am fost pe la scoala,cat m-am plimbat pe acolo ca sa apar in catalog prezent sa nu ma cotonogeasca ai mei acasa...ma n-am auzit nimic de politica!ori domn profesor o fi spus ceva si eu eram prea ocupat sa trag cu sufleta(pix rupt prin care trageam cu hartiute) in freza lu colegu?....nu stiu,ce e concret e faptul ca nu stiu cu ce se mananca!iar problema apasatoare,ca multi sunt ca mine!da-i lu tanti mita a lu mitica chioru pe antena 3 si va vota cu usl,da-i sa se uite pe otv si va vota cu DD,iar povestea continua.Ce ti-e si cu televiziunile astea ,toate da ce vor ele sa auzi!noi,oameni de rand,prostimea cum spune nemtu Diaconescu,nu avem nicio vina!voi stiti ce e prostia?ma prostia e lipsa de informatie!il poti condamna pe mowgli ca sare din creanga in creanga?!daca asta a vazut la Cita,pai asta face si el!asa si poporul,populatia,spune-ti-i voi cum vreti.Stiti cine o sa castige in cele din urma alegerile?partidul cu publicitatea mai mare!ca isi vor face reclama cu un mic si-o boaba de fasole,ori cu 10 lei si-o litra de tuica,ori cu tembeliziunea,nu conteaza,scopul isi va scuza intr-un final mijloacele.ei ca ei,nu investesc banii degeaba,dar intrebarea mea finala suna cam asa:eu cu cine votez si cu ce ma aleg?CU NIMIC!ce vorbesti ma...sunt roman ce pana mea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu